Blogg says Hello You

Efter flera månaders arbete och förberedelser har äntligen den kanske lite mindre efterlängtade bloggen kommit ut som en betaversion på The Internet...
Jag tycker man kan börja med att ställa lite krav på dig som ändå tar sig tiden att snoka på någon annans domän;

Du har nu kommit in på Mitt territorium, detta innebär att allt som publiceras här är av någon anledning intressant eller bara helt "random". Det är absolut inte din uppgift att på något sätt kommentera det jag skriver eller tänker för att Du tycker annorlunda, jag skiter liksom i att du kan bygga högre hus av lego, mitt hus är ändå finare.


Och för att få till ett passande slut kan jag stolt konstatera att svarta oliver är godare än gröna med paprika*

 

Nästa gång så ska jag ta tag i ett aktuellt ämne som folk inte hört talas om så stanna kvar eller gå på toaletten under pausen för jag är snart tillbaka!

 

*=rött fenomen inuti gröna frukter som växer på mycket ovanliga buskar i sydöstra Japan i en liten by som heter Yakiniku, Inte för att förväxlas med Fredrik Reinfeldt.


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Du äger inte internet!!!

2009-03-04 @ 23:21:57
URL: http://images.google.se
Postat av: Den Strandsatta Pojken

Hahaha! Det gör Jag visst! det var jag som kom på IPv4!

2009-03-06 @ 03:25:27
URL: http://denstrandsattapojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0